25 Şubat 2010 Perşembe

MEVLİD KANDİLİ NİZ MÜBAREK OLSUN


Sen, peygamberler kervaninin basisin, hakikat denizinin durr-i yektâsisin. Hakkin nice gizli sirlarina mahremsin. Futuvvetin tacisin, velâyetin mahremisin, nubuvvetin hâtemisin efendim. Âsiklara askin kaynagisin, fâkihlere nasslarin pinarisin, velilere hidayet rehberisin, ehl-i Hakka ilhâmsin, yetîmlere sefkat elisin, yolculara yoldassin, kolelere ihvânsin, dertlilere devâsin efendim. Gaziler, yalin kilic “Muhammed’e salâvât” deyip dusman uzerine Seninle yururler. Ordular, askerlerine Senin ism-i serifini verirler. Dâimâ Allah’in salât ve selâmi uzerine olsun. Hakkinda medh u senâda bulunan herkesin omru uzasin. “Her dem yeniden dogariz / bizden kim usanasi” diyen sairin agzina saglik!

Hos geldin Efendim!..
Cümlemizin kandili mubarek olsun.Rabbim c.c bugunun feyzinden bereketinden istifade ve istifaza edenlerden eylesin..

3 yorum:

  1. Canım nerelerdesin.Arayı çok açtın. Bir problem yok değil mi? Misafirler gitti;işler bitti.Oğluş hasta değil dimi? Canım kandilin mübarek olsun.öpüyorumseni ve oğluşu

    YanıtlaSil
  2. İyi kandiller diliyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. AMİN CANIM BENİM SENİNDE KANDİLİN MÜBAREK, DUALARIN KABUL OLSUN... SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil