27 Nisan 2010 Salı

HAFTA SONU PİKNİĞİ



Hafta sonu arkadaşlarla pikniğe gittik bende soframızdan bir kaç kare birşeyler yakaladım ve görüntüledim.
Sabah kahvaltısını da orada yaptık öğleden sonra ise pikniğin olmassa olmazı mangal yapıldı ama ne yazıkki mangal sefasını çekemedim . Çünkü ufaklığı uyutmam gerekiyordu bu nedenle ben masaya geldiğimde masa çoktan tarumar olmuştu yani herkes yemeğe başlamıştı ne yapalım bu ilk piknik fotoları artık bu böyle olsun bir dahaki pikniğe...





zeytin yağlı dolma



patates salatası


Esranın yaptığı patatesli börek



peynirli börek



tahinli fıstıklı kek(Tabiki ben yaptımm)



Vee kahvaltılıklar...

3 yorum:

  1. Benide çağırsaydın ya arkadaşım..ikimiz ufaklıkları uyuturduk ..hiç rahatsızlık vermezdik arkadaşlara:))))havalar güzelleşsinde bende çıkayım pikniklere...

    YanıtlaSil
  2. süper çok hoş bir sofra...afiyet olsun

    YanıtlaSil
  3. esracım inş. bir dahaki piknikte birlikte oluruz.

    aydilber; teşekkürler.

    YanıtlaSil