15 Nisan 2010 Perşembe

MİLFÖY PİZZASI



Geçen akşam yemeğinde eşim gelmeden yemekleri ısıttım salatamı yaptım nedense içimden bir ses yemekte değişik bir şey olsun dedi. Dolapta kalan birkaç mantarı nasıl etsemde değerlendirsem derken aklıma Oktay Ustanın yapmış olduğu milföy hamurundan pizzalar geldi tamam işte buldum dedim. Hemen buzluktan milföyleri çıkarıp kestim.üzerine mantar sucuk kaşar ekledim işte size kolay pizzanın tarifi. Çocukların severek yiyeceği bir lezzet yumuşacık.

Malzemeler:
6 adet milföy hamuru
5-6 adet mantar
Sucuk, mısır, kaşarpeyniri
Salça, ketçap, kekik, tuz,

Yapılışı:
Tepsiye dizmiş olduğumuz Milföy hamurlarını çatal ile gelişi güzel delin. (bunun nedeni milföylerin kabarmaması için çatalla deliyoruz.) Daha sonra ketçap ,salça, kekik ve tuz karışımını milföylerin üstüne sürün.Daha sonra mantar, sucuk ve mısırları da sırasıyla dizin.Üzerine en son kaşar rendesini de koyup ısıtılmış fırında pişirin.

5 yorum:

  1. Canım ellerine sağlık. Gerçekten çok pratik. Aniden gelen misafirler için birebir. Öpüyorum bir tanem seni.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım nefis görünüyor çay saatleri içinde uygun sevgiler

    YanıtlaSil
  3. nefis görünüyor ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Senin de ellerine saglik canim... Afiyetler olsun... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çocukların yerken, annelerin de yaparken çok seveceği bir pizza olmuş. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil