2 Nisan 2010 Cuma

SİMİT 57.PDÇSE


Bu tarifi 57. Porselen Demlik Çay Saati Etkinliği ev sahibesi sevgili Hümeyra 'ya gönderiyorum.
Malzemeler:
1 paket margarin
1 çay bardağı yoğurt
1 yemek kaşığı sıvıyağ
1 yumurta (sarısı içine akı dışına)
2 yemek kaşığı sirke
1 paket kabartma tozu
tuz
alabildiği kadar un

Yapılışı:
yumurta akı hariç bütün malzemeleri yoğurup yumuşak bir hamur elde edin. hamura yuvarlak simit şekli verip önce yumurta akına daha sonra susama batırıp fırın tepsisine dizin.(Bakmayın ben simit gibi yapmadım o an ki ruh halim yukardaki şekilleri çıkardı işte)
175 derece önceden ısınmış fırında 20-25 dk. kızarana kadar pişirin. İkindi çayında misafirlerinizle afiyetle yiyin.

5 yorum:

  1. CANMCM, BLOĞA BIRAKTIĞIN GÜZEL YORUM İÇİN TEŞEKKÜRLER,TARİFİ DE YAYINLADIM. :)
    SİRKELİ TUZLU TATLARA BAYILIRIM. ELLERİNE SAĞLIK...
    GÜZEL BİR HAFTA SONU TATİLİ GEÇİRMENİ DİLERİM. SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  2. Etkinliğe katılmak çok kolay, sadece bloğuna güzel bir tarif eklediğin zaman tarifini etkinliğe yolladığını not edip tarifinin linkini bana yollayacaksın. Ben de onu bloğuma eklicem diğer tarifler gibi. Böylece senin bloğun da benim bloğuma gelenler tarafından tanınmış olacak, tarifini beni izleyenler de görmüş olacak. Böylece bir çok blog arkadaşı da ediniyor insan, güzel birşey yani. Beklerim tarifini.

    YanıtlaSil
  3. Ebeucum ellerine sağlık canım. Simitler nefis. İş yerinde sabah çayımı içiyorum. Yanına bir tane aldım haberin olsun. Öpüyorum canım seni ve oğluşu. Seni çok seviyorum arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Ebrucum merhaba,ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar. Bu arada senden çok özür dilerim bana bir ay kadar önce mail göndermiştin. Bloğumda da belirttiğim nedenlerden dolayı biraz geç kaldım cevaplamakta.Hediyeleşme etkinliğinde sanırım bi karışıklık olmuştu ama düzeltilmiş galiba, ben yine de içten ve samimi düşüncelerin için teşekkür ederim. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Tarifi yayınladım. Teşekkürler tarif için :)
    Hayırlı günler.

    YanıtlaSil