10 Nisan 2010 Cumartesi

TAHİNLİ SUSAMLI KEK


Bu kekin resmini hümeyranın sitesinde görür görmez yapmam gerek diyerek kolları sıvadım.İlk defa bir tahinli tarif denedim sizlere de tavsiye ediyorum tamamen tarife sadık kaldım.tıpkısının aynısını yaptım harika oldu.Hatta kekin yarısını dondurucuya kaldırdım belli mi olur aniden misafirim gelir onlara da ikram ederim onlar da böyle bir lezzetten mahrum kalmasınlar değil mi ama?





Tarif için sizleri arkadaşım HÜMEYRA'YA yönlendiriyorum buyrun tarifi sizde alın sizde deneyin.

2 yorum:

  1. Canim hayirli aksamlar ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık :) Çok güzel görünüyor. Tahini ben bu kekle sevdim zaten. Ama artık elveda. Bu geceden itibaren kek, börek yok. Yakında düğünüm olacak. Tombik gelin olmayayım :)

    YanıtlaSil