7 Nisan 2010 Çarşamba

YABAN MERSİNİ HOŞAFI


Geçenlerde markette görüp değişik bir meyve kurusu dedim. Alalım bakalım ufaklık yer diye düşündüm yedi de. (hoşafa da bayılır kendileri) Özellikle yoğurdun içine katılınca da çok hoş oluyor denemenizi tavsiye ederim. Yoğrudun içine de bir gece önceden koyarsanız daha güzel olur...


Malzemeler:
1 kase yaban mersini
2 su bardağı şeker
4 su bardağı su

Yapılışı:
akşamdan yaban mersinini ıslatıyoruz.sabah ıslamış olduğumuz su ile beraber ocağa koyuyoruz.Kaynayan yaban mersinleri iyice yumuşayınca üzerine şekerini ilave edip birkaç dakika daha kaynatıp altını kapatıyoruz.Kaseler koyup soğuyunca pilavların yanın da servis ediyoruz. Afiyet olsun....

3 yorum:

  1. Ebrucum ellerine sağlık. Hoşafı bende çok severim. Şu yaban mersinini çok duydum ama hiç almadım ve görmedim. Marketlere bir bakıp alayım bari. Öpüyorum canım seni ve oğluşu

    YanıtlaSil
  2. Benim de kuruttuğum kuşburnular az kaldı, idareli kullanıyorum.

    YanıtlaSil