21 Mayıs 2010 Cuma

LAHANA TURŞUSU


Herkese hayırlı cumalar. Dün zeytinyağlı dolma yapmıştım. Evdeki lahanaları da haşlayayım uzun zamandır lahana dolması sarmadım lahana da sarayım dedim ama lahanalar baya sert yapraklıymış. Haşlandıktan sonra atmaya kıyamadım bende doğrayıp önceden yapmış olduğum turşunun suyuna ekledim sanırım bir kaç güne lahanalar yenecek kıvama gelir. Ben bu işlemi çok yaparım eğer yaptığım turşu suyunun tadı güzelse içine salatalık, lahana olabilecek malzemeleri koyarım....

Bu da öyle olduu....

3 yorum:

  1. ELLERİNE SAGLIK EBRUCUM.BEN YAPTIĞIM BU SENE HEPSİ ÇÖPE GİTTİ.NİYE OLMADI BİLMİYORUM ÇOK ÜZÜLDÜM...SEVGİLER

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık...ne güzel düşünmüşsün

    YanıtlaSil
  3. ben bunun birde olunca kavurmasini yapiyorum
    enfes oluyor yani ellerine saglik sevgiler canim...

    YanıtlaSil