3 Mayıs 2010 Pazartesi

SOĞANLI KUZU KULAĞI SALATASI ve CİĞER TAVA


Pazar akşamı ne yapalım ne yapalım derken uzun zamandır ciğer yemedik tavada ciğer lızartalım dedim vee marketten ciğer alıp yanında soğanlı salatave ayranla ne güzel olur deyip işe koyuldum...

Ciğer tava İçin Malzemeler:
yarım kilo dana ciğeri
tuz sıvıyağ

Yapılışı:
Ciğeri büyük parçalar halinde kesip tuzlayıp yağda kızartıyoruz.ciğerleri tavadan almadan önce bir kaçtane dilimlenmiş ekmek koyup buğulatıp servis yaparken ciğerlerin altına koyabilirsiniz.

Soğanlı kuzu Kulağı Salatası:
1 bağ kuzu kulağı
4-5 adet yeşil soğan
1 orta boy kuru soğan

Yapılışı:
Bütün malzemeleri büy büyük doğrayıp salata tabağına alıyoruz.Üzerine limon sıkmayın kuzu kulakları baya ekşi olduğu için üzerine çok az narekşisi gezdire bilirsiniz.

Bunların yanına da soğuk hafif tuzlu bir ayran harikaaaa........

4 yorum:

  1. Çok canım istedi, ne yapıcam şimdi ben :(

    YanıtlaSil
  2. Canim benim, arabama biraktigin o icten, samimi yorumun icin cok tesekkür ediyor, senin de ellerine saglik diyorum.... Mmmm... Salata harika ama ciger gercekten sahane görünüyor... Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. Canım bizim evde de pazar günleri ne yapsak diye düşünülür mutlaka değişik bir şeyler yapılır. Ellerine sağlık ciğer kızartmasını pek severim. Hele ki salata harika bir ikili olmuş. Öpüyorum canım seni.

    YanıtlaSil
  4. Ciğer tava mı, soğuk bir ayran mı.. Yeni yemek yedim ama bu nasıl bir acıkmaktır böyle:) Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil