23 Haziran 2010 Çarşamba

BÖRÜLCE SALATASI


İlk denemem di tadını sevdim tıpkı kuru fasulye piyazı gibi olduu.Ama ben salatanın sosuna sarımsak da ekledim. Denemenizi isterim... Nette bir çok tarif buldum bir çok şey eklemişler kimin de bazı malzemeler vardı kimin de yok bende hepsini ekledim.:))
Malzemler:
1 kase haşlanmış börülce
1 adet kuru soğan
2 dal taze soğan
1 adet kırmızı biber (közlenmiş)
6-7 adet kornişon turşu
1/2 demet maydanoz
1 adet limon
zeytinyağı, tuz , 2 diş sarımsak

Yapılışı:
Haşladığınız börülceyi geniş bir kaba alın üzerine bütün malzemeleri ince ince doğrayın. Limonun içine tuz, zeytinyağı ve dövülmüş sarımsakları karıştırıp salataya dökün isterseniz nar ekşisi de kullanabilirsiniz. servis tabağına alarak servis yapın.

8 yorum:

  1. salataya kim hayır dıyebilir ki..
    Ellerıne sağlık çok severek yediğim bir lezzet..

    YanıtlaSil
  2. Harika olmuş canım arkadaşım,
    Ellerine sağlık..
    Bu lezzetler biraraya gelince yenmez mi :)
    Mutlaka denemek lazım..
    Paylaştığın güzel tarifler için teşekkürler,
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bu sıcaklarda en güzel seçenek bence salata.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  4. Canım pek güzel olur börülce salatası. Misafir sofraları içinde hoş bir lezzettir. Ellerine sağlık bir tanem. Seni ve oğluşu öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım bende çok severim 5 çaylarında bile ikram edilecek bi lezzet sevgiler

    YanıtlaSil
  6. seni mim ledimm :) kolay gelsinn

    YanıtlaSil
  7. ebrucum sarımsak salata soslarına çok yakışıyor çok lezzetli bir salata olduğundan eminim :)
    bende geçenlerde tazesini yaptım ama yayınlayamadım henüz :)

    YanıtlaSil
  8. seyretmek bile yeterli valla..eline sağlık canım..

    YanıtlaSil