10 Ağustos 2010 Salı

BEN GELDİM.....



Herkesler nasıl iyimisiniz arkadaşlarımmmm ???....

Herkese selam uzun bir aradan sonra ben geldim.
Ben yokken mail gönderen tüm arkadaşlarıma teşekkür ediyorum . hepinize uğrayacağım.
Ara verince de insanın hiç yazası gelmiyor. Geldiğimden beri temizlik yapıyorum malum ramazan da geldi Temiz temiz oturalım evimizde değil mi? Çok güzel tariflerim var. Turhal dan bir sürü tarifle döndüm. Şimdilik müsaade ama yarından itibaren başlıyoruz. Bu arada bir mimlenmişim Seval ablacım mimlemiş onunla başlayacağız.

Ramazanınız hayırlı olsun….

6 yorum:

  1. hoşgeldin bitanem.hayırlı ramazanlar inşallah..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hoşbuldum şule ablacımm....

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldinnn:))
    Hayırlı Ramazanlar olsun İnşallah...

    YanıtlaSil
  4. Ebrucum hoşgeldin :) umarım güzel bir tatil olmuştur...

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldiniz :) Hayırlı Ramazanlar ve kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  6. seval ablacım hoşbuldum. Ben yokken de beni yanlız bırakmadığın için teşekkürler...

    Nazlıcım sana da hoşbuldumm canım.blogunda ban yer verdiğin için sana da teşeekkür ederim şekerimm.

    zelihacım sende bloğuma hoşgeldinn arkadaşımm

    YanıtlaSil