5 Mart 2011 Cumartesi

HERKESE TEKRAR MERHABA




Tekrar burada olup yazabilmek ne kadar güzel.Blogların kapatılması haberini öğrenmeden önce siteyi açmaya çalıştığımda sürekli olarak

Bu sitenin yayını mahkeme kararıyla engellenmiştir.

Bu yazıyı gördüğüm zaman nasıl yani falan dedim. Kesin biri şaka yapıyor yada sitemi hacklediler diye düşündüm. Neyseki bir şekil de kumanda paneline girip oradan ne olduğunu yavaş yavaş çözmeye başladım. Sonunda bende bilgisayarımın DNS ayarlarını değiştirip tekrar bloguma kavuştum. buraya tıklayarak DNS ayarlarınızı adım adım takip ederek değiştirebilirsiniz.

Tabi ilk yaptığım iş blogumu hemen yedeklemek oldu.
Sizde blogunuzu yedeklemek istiyorsanız aşağıdaki linke tıklayıp yapabilirsiniz.

http://hilaltimur.blogspot.com/2011/03/blogun-yedegini-olusturmak-onemlidir.html

benimde yeni blog adresim de

http://ebruliyemektarifleri.wordpress.com/

tabi bu artık brda yazmayacağım demek değil burda yine tariflerime devam edeceğim. Wordpress biraz uğaştırıcı gibi yani blogerdaki gibi menüleri pek bi basit değil ama zamanla onuda öğreneceğim inş.

Şimdilik böyle biraz rahatsızım en kısa zamanda tariflerimi yayınlayacağım. Şimdiden herkese iyi pazarlar..

2 yorum:

  1. sevgili arkadaşım sıkıntını benimle paylaşmış olman inan çok mutlu etti beni canım.Beni kendine yakın görmen,sıcak davranman en özelini paylaşman inan onur verici.Sen de benim değer verdiğim ender arkadaşlarımdansın.Arkadaşın için inan çoook üzüldüm.nasıl büyük bir talihsizlik,ne büyük acı böyle.çok geçmiş olsun canım benim.ne halde olduğunu empati yaptığımda anlayabiliyorum.allahım kimseye vermesin.rabbimden şifa diliyorum yine de allahtan umut kesilmez kardeşim.siz de bol bol dua edin.hep birlikte dua edelim.seni çok öpüyorum.allaha emanet ol.

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin canım benim.yılmadan yazmaya devam ediyoruz arkadaşım.inşşalah sorun çözülürde hepimiz birarada oluruz.sevgiler.

    YanıtlaSil