7 Ekim 2011 Cuma

AKŞAM YEMEĞİ VE GECİKMİŞ BİR MİM!!!

DSC04969

Dün akşam yemeğinde misafirlerimiz vardı.resimler pek istediğim gibi olmadı ama yine de yayınlamak istedim.

Sevgili Umut Sepeti Zelihacım da beni mimlemişti bu saye de o mimi de cevaplamış olacağım.

Menüm de şöyleydi;

4321

Tarhana çorbası (tarifi verilecek)
Kuru Fasulye
Tavuklu pilav

cats1234

Yeşil salata
Patatesli muska böreği
Kendi yapmış olduğum domates, salatalık ve acı biber turşusu (tarifleri verilecek)
Yoğurtlu kabak salatası (tarifi verilecek)

DSC05003

Haşhaşlı Revani Tatlısı Nar Reçelli

GEÇELİM MİM CEVAPLARINA!!

İlk düzeni okuduğunuz blog ve hissettikleriniz?
Düzenli okuduğum bir blog yoktu sanırım. Çok blog takip ediyordum naçizane blog yazarlığına başlamadan önce…

Sanal alemde tanışıp görüştüğünüz blogerlar?
Sevgili pepela, yemekçinin mekanı, yemek bir aşk,

Blog dünyasına adım attığınız da , gökyüzündeki yıldız kadar parlak gelen, asla onun gibi olamam dediğiniz Blogerlar?
Bana öyle çok uzak gelen bir blog olmadı. Aaa ben de onun gibi olabilirmiyim dediğim bir blog olmadı. Ben de kendi yağım da kavrulan bir bloggerım.

Moda blogları arasın da en sevdiğiniz bloglar?
Pek moda bloglarını takip etmiyorum.

Yazılarını okurken keyiflendiğiniz blogerlar?
Sevgili zeliha, cafe pepela,hayat cemresi, Gelibolu 17, Binbirçeşni, Mintinin mutfağı, yemek bir aşk

Sürekli sayfasını açtığınız yorum bırakmadan çıktığınız bloglar?
Sanırım yorum bırakmadığım bir blog yok. Eğer vaktim varsa mutlaka okuduğum her bloga yorum yazmaya çalışırım.

Kendinize yakın bulduğunuz blogerlar?
Umut sepeti, hayat cafe, hayat cemresi, yemek bir aşk,

Blogger denildiğinde aklııza gelen ilk isimler?
Yemek bir aşk, cafe pepela, umut sepeti,yemekçinin mekanı, hüneli bayanlar, yemek vakti (Aylin), bir demlik sohbet,

Link vermiyoruz,sadece aklımızda kimler yer etmiş onu öğrenmiş oluyoruz
Ufuk mutfakta, bir dut masalı, mintinin mutfağı, yemek bir aşk, aaa o kadar çok blog var ki zaten izleme listemden de ne kadar çok blog takip ettiğimi görebilirsiniz..

Bu mimi de yukardaki tüm bloger arkadaşlara gönderiyorum.
Sevgili Zelihacım mimin için çok teşekkür erdim canım..

3 yorum:

  1. Canım hoş bir masa ve menü. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Canım benim kendi derdime düşünce blog ziyeretlerini aksatmıştım. Turluyorum şimdi arkadaşlarımı :) Masan çok güzel, çok lezzetli gorunuyor, ellerine sağlık..
    Ayrıca miminde adımı görmek beni pek bir mutlu etti canım teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  3. ben eksik kalmışım, hemen gedim.... masa süper görünüyor, açım ve orda olmak istedim şuannn :))
    ellerinize sağlık!
    sevgiler

    YanıtlaSil